6 augusti 2011

HELLO SEATTLE

Kom ju fram till min värdfamilj igår kväll. Min hostdad mötte upp mig med flickorna på Seatac, en av flygplatserna i staden. Flickorna stod med en fin skylt och lill flickan blev så glad så hon sprang fram och gav mig en stor kram. Jag fick sedan klämma mig in mellan dom i bilen, jättegulliga var dom men otroligt speedade, men det förstår man ju!

Efter jag packat upp gick jag upp och prata lite med mina värdföräldrar innan jag gick och la mig i sängen. Asstor säng som var jätteskön. Har sovit lite sisådär men det är mycket känslor.

Nu ska jag försöka spendera mycket tid med min värdfamilj i helgen och lära mig alla rutiner, köra bilen, och göra roliga aktiviteter. Vi ska bl.a Hika, vilket är som att gå ut på vandring och plocka blåbär om min HM hitta något bra ställe. På tisdag börjar jag jobba.

Detta var en snabb uppdatering!
Mamma och Pappa, vill ha en skype med er snart! Fia också. Det är alldeles för mycket att skriva meddelande!

Inga kommentarer: