8 augusti 2011

THINGS I NEED RIGHT NOW

  • en kalender
  • shopping
  • a good nights sleep
  • en stor kram från min pappa, jag saknar dig pappa!
Kört fyrfiligt idag... Jag vet inte vad jag ska säga. Jag glömde att andas om man säger så. Ganska kul att jag hamnat mitt i stan där allt handlar om fickparkering och jag... är väl inte världens bästa på det. min HD är iallafall trygg med att ha mig köra så det känns bra.

hade möte med min LCC idag, hon verkar verkligen toppen. Jag är så lyckligt lottad! Min hostfamilj är great, mina hostchildren tycker om mig, min LCC är toppen och Seattle är en underbart fin stad. Måste nypa mig själv och titta två gånger varje gång vi åker förbi space needle. Jag fattar inte att jag är här.

Jag är ju väldigt busy den här månaden ut, therefor I need a calender.
Föressten kan jag inte vänta på att Emelie kommer! Kommer bli awsoooome!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jaha, skönt att få veta att du inte saknar mig ett endaste dugg/ mamma

Emelie sa...

Duktiga brud som kört fyrfiligt!!! Kommer på hjärtstillestånd när det blir min tur sen haha.. Jag tog för givet att du menade mig Emelie och inte din västerås kompis Emelie.. Men jag längtar såå himla mycket tills jag kommer till Seattle! Can´t wait, så att säga! Ses om 19 dagar :D kramis