25 augusti 2011

FRÅGESTUND

Imorgon ska jag ha en kort playdate med Elin och hennes barn. Våra barn är jättebra kompisar, det gillar jag eftersom Elin är en så himla gullig tjej. Hon ger mig alltid bra råd och tips. Hon känns lite som min fadder här. Självutnämnd fadder. Haha. Hon ska ju dessutom förlänga så hon åker hem i Juni! :)

På eftermiddagen ska vi åka på segelsemester vid San juan islands. Vi kommer dessutom åka till Kanada. Det ska bli kul. Har hört talas om att det finns mycket späckhuggare och valar vid san juan så jag hoppas jag får skymta några. Det är en häftig känsla. Valsafarit i sydafrika är fortfarande ett av mina starkaste minnen därifrån.

Nu ska jag ut på promenad här på queen anne med två seattle veteraner. Den ena tjejen bor här på Queen Anne :) Så det ska bli kul!

Under tiden jag är på segelsemester har jag varit här 1 månad tänkte så jag ha lite frågestund! Så har du några som helst frågor, så don´t be shy. Jag svarar på allt! (eller ja, i viss mån ;))

3 kommentarer:

Anonym sa...

saknar du någon speciell som bor i... kina eller nått?

Anonym sa...

Jag undrar hur mycket pengar du tjänar! Sen undrar jag om du får åka hem när du vill? :)

sara sa...

hej!
jag vill veta hur många barn du har och vilket kön de är på dem?Är de svenskar? Har du tillgång till bil eller får du en egen? kan man lära känna amerikanare eller umgås man bara med aupairer?