8 augusti 2011

GOLDEN GARDENS

Körde bil för första gången idag. hade väl hjärtat i halsgropen hela tiden men det gick helt okej. Det gäller bara att inte köra för sakta här, vilket jag har svårt med när jag är på ett ställe där jag verkligen inte hittar. Jag fattar ingenting av gatorna här, tur att det finns GPS!

Poolen öppnade inte förens ett så vi åkte istället till stranden som heter golden gardens, de hade en ny klätterställning som tjejerna älskade. Vi bestämde att vi ska tillbaka dit och samla sea glass, snäckor och stenar någon dag:)

Imorgon ska jag ha tjejerna själv för första gången, vi ska till ett utomhus pool som ligger i Magnolia! Det ska bli mysigt :)

Glömde min kamera vilket var synd för det var väldigt fint där vid stranden, men kommer antagligen komma dit flera gånger.

1 kommentar:

Amanda Lundberg sa...

ohyeah, amanda got her freedom!