15 augusti 2011

SHOP TIL YOU DROP


Som jag tjatat om i typ 300 inlägg nu, idag var vi down town och shoppa. Jag var som ett barn på julafton. Hade kanske 20 plagg i min forever påse där man samlar kläder. Kom bara hem med 4 som tur var. Ironiskt nog handlade vi även på H&M. Men det är där man hittar basgrejjer. Fanns inte en enda bra cardigan på forever som föll mig i smaken.

Gick in på Micheal Kors för skojs skull för att checka prislapparna. Vart positivt överraskad, visst det kanska inte är nått jag pungar ut såhär. Men med lite sparning skulle något där inne kunna bli mitt och inte nog med att priserna var okej, personalen behandlade en bra, även fast man inte såg rik och snobbig ut. stort +! ! vart iallafall kär i denna godbit!

så har någon 348 dollar som ligger och skräpar vet ni vart det är välkommet ;)



1 kommentar:

Mikaela sa...

Spara din lön i två veckor så har du väskan ;)