10 augusti 2011

1ST EVENING IN DT

Jättemysig kväll blev det. Jag och Carro tima varandra perfekt så vi kom till DT precis samtidigt. Det var som en annan värld jämfört med mitt fina Queen Anne. Kom fram en kille och fråga efter tändare och det han rökte var inte en cigarett om man säger så. Efter ett tag kom Elin och sedan mötte vi även Paulina och Therese. Jättetrevliga tjejer allihopa!

Vi gick förbi typ ett asstort forever 21! Gissa om jag blev sugen på att gå in. Men det blir inte shopping förens nästa vecka. Då ska jag och Carro ta oss en sväng! Vi gick iallafall till ett jätteamerikanskt hamburgerställe. Först junkfooden bara för jag skrytit hur duktig jag varit! Men till saken hör det att vi skulle ätit på en mexikansk resturang men det var väntetid och vi var vrålhungriga. Gott var det iallafall!

Den här kvällen var precis vad jag behövde!

Inga kommentarer: