2 augusti 2011

HOT IN HERE

Inatt vaknade jag och fick nå cp ryck. Helt plötsligt började jag flytta allting i min säng och lägga mig i den andra sängen som var ledig. Jag gick i sömnen fast jag var medveten om det. Vid tre tiden kom Sina, en tysk tjej som också ska till Seattle och då insåg jag vad jag gjort, men inte varför. Så nyvaken börjar jag lägga ut för henne vad som hänt och ursäkta att jag bara hade linne och trosor för det var ju så hiiiimla varmt. Hahaha alltså första intrycket där..

Frukosten här är... Godis! Faktiskt inte alls gott. maten i övrigt är faktiskt okej! Fick hemmagjorda hamburgare ikväll som var asgoda!

Efter 9 timmars lektion, från 8.15am -6.30 pm var vi ganska trötta, trots att vår lärare Joan är störtskön och sista timmen bestod av arts and craft! Vår lärare berättade också att det fanns racoons här, alltså tvättbjörnar. så jag och anton bestämde att vi skulle ut på jakt under kvällen.

Men först gick vi till ett supermarket utanför campus och gick runt och kolla, det är så himla kul. Det fanns allt ifrån ost från andra länder till färdiggjorda stora tårtor. På vägen dit såg vi en sköldpadda, svanar och vilda små kaniner. haha!

Till racoonjakten fick vi med oss jasmine, vi hitta inga racoons men vi gick och satte oss vid vattnet och pratade. myyys. Förövrigt är det äckligt varmt här! Vågar inte ens gissa hur varmt det är. Luftfuktigheten är också rätt hög. Men hellre det än regn måste jag säga

Nu ska jag gå och sova och hoppas att jag inte går i sömnen inatt! Godnatt!

Inga kommentarer: