5 augusti 2011

DEN STORA DAGEN

Idag ar det den stora dagen! Dags for forsta riktiga motet med vardfamiljen. Jag ar val inte sa jattenervos faktiskt. Klart man ar forvantansfull och har lite kanslor over det. Men nervositet ar inte ratt ord.

En annan sak som kanns ratt tungt idag ar att lamna mina fina nyfunna vanner. Speciellt Jasmine, Mikaela och Anton! Carro kommer jag ju bo med. Jasmine och Mikaela bor liksom lite pa fel kust sa det ar langt att aka for en weekend. Men det ordnar sig. Ni ar valdigt bra iallafall! <3

Nu ska jag kanske ga och fona mitt har. 07.00 ar det sista frukosten och 07.45 info mote och check out. Sen bar det av. 12.30 gar mitt plan fran La guardia airport i Queens!

So loooong, nasta gang vi hors ar jag i min nya hometown!

2 kommentarer:

Fia Johansson sa...

Är helt exalterad för din skull :DDD snart hörs vi på skype <3

Alice sa...

Får lite rysningar när jag läser om allt, du är liksom DÄR nu :D :D Lycka till med första mötet!