11 augusti 2011

THIS HAS GOTTA BE THE GOOD LIFE

Idag åkte vi och fixa mitt bankkonto, det gick väldigt snabbt och smidigt. Hade förväntat mig att det skulle ta lång tid på kontoret, och lång tid innan jag fick kortet men jag fick kortet samtidigt. Snabba puckar!

Sedan åkte vi till REI, min värdfamiljs favorit affär och den har sin charm. Det är en sportaffär som har allt! Den har banor att testa cykeln på, banor att testa skor på. Man kan testa liggunderlag, ja man kan testa allt. De har en klättervägg och ett klätterträd för barnen där jag fick underhålla dom igen medans min värdpappa gjorde lite ärenden. Fick även en vattenflaska så nu kan jag i princip kallas en riktig Seattle bo!

Efter detta åkte vi ut med en båt, tillsammans med en pappa och en son som är vänner till familjen. Dom åkte vattenskidor och wakeboard och barnen åkte ring. Jag var inte in the mood för vattenaktiviteter så jag satt och sola på båten och kollade på när de andra hade skoj.

Just nu känns förresten allting jättebra. Har kommit över den där spärren med första dagarna tror jag och det börjar sjunka in vilka möjligheter jag har och vilket land jag lever i!



1 kommentar:

Anonym sa...

Skönt att höra! kram mamma