22 juli 2012

THE WEEKEND BEFORE THE WEEKEND

Nu är det söndag igen. Ännu en helg har gått till sitt slut. Nu har jag en helg kvar! En ynka helg, två veckor. Jag åker inte denna lördag, men nästa, tidigt på morgonen. Helt sjukt!

Har iallafall haft en helt underbar "näst sista helg". I fredags slutade jag vid halv 12, och följde med Emelie, hennes värdbarn och Nina och hennes värdbarn. Åkte till IKEA, köpte delicatobollar och salt lakrits samt kalles kaviar och bröd! mumma!

På kvällen åkte jag, Emelie och Emma på Bonfire till Garrett och hans vänner. Det var riktigt trevligt. Vi sov hos Emma och på Lördagen åkte jag och Emelie hemåt mot Queenan. Vi gjorde iordning oss hemma hos Emelie och åkte till Nina, tillsammans med Elin, där bjöds på klyftpotatis, lövbiff och beasås. Underbart. Anna och Amanda kom också dit så det var riktigt trevligt!

Imorse vakna vi vid halv tio och åt frukost, slappa hemma hos Nina med lite diverse skypesamtal samt lunch innan vi åkte till Renton på "outlet bio", de visade "gamla" filmer som gick av bion men fortfarande finns ute för 3.50 dollar. Vi såg 21 jump street, alltså den var sjuuuuukt rolig!! Mådde lite dåligt i bio salongen dock, alla har väl hört om det som hände i Colorado.

Efter åkte vi och köpte nödvändigheter för resemånaden på WAL-MART. Nu är jag sviiiintrött och ska se nån film och sedan sova tidigt!


1 kommentar:

cecilia sa...

Har inte du lite tips på bra au pair bloggar? :D