18 juli 2012

BUSY BUSY

Är väldigt busy denna vecka, jobbar 10 timmar varje dag, med rätt tidiga mornar och när jag slutar har jag ingen som helst lust att blogga. Förutom idag, då jag hade rast under dagen. Så välbehövligt! Nu har jag precis lagt tjejerna, sitter och väntar på Emelie som ska komma över och så ska vi smida planer. hemliga planer ;) den som lever få se hur det blir!

Dagens höjdpunkt, eller ja, det beror ju på hur man ser på saken är... ATT JAG FÅTT MINA FLYGTIDER! Känns jätteoverkligt, men där är dom på min hemsida.. Nu är det officiellt. Den 27e augusti, 1.10 pm lämnar jag Seattle, Seatac airport, och mitt år bakom mig. På väg hem mot nya äventyr. Den 28e augusti, 12.45 pm landar jag i Stockholm, Arlanda! Japp, så var det med den saken!

Nu ska jag fortsätta läsa min deckare, vet inte om jag skrev det förut, men för mig betyder deckare sommar. så slöläsning och spännande. läser just nu Wallander; mannen som log och är precis i upplösningen dururururu!

Inga kommentarer: