27 juli 2012

SISTA GÅNGEN

I dag är det fredag, nästa vecka jobbar jag min sista dag som au pair. 7 dagar kvar i Seattle innan jag börjar på resemånaden. Knyter ihop säcken med världens äventyr, åh vad jag ser framemot det. Jag kommer få se så mycket platser jag bara har drömt om. Grand Canyon, Las Vegas, New Orleans. Åh!

Om en månad går flyget hem, om precis en månad. den 27 augusti boardar jag planet mot Frankfurt här på Sea-tac! Sjukt.. Ikväll blir det sista chill fredags kvällen hos Emma och Mickis på tredje våningen. SISTA KVÄLLEN! Den där tredje, underbara, älskade våningen! Jag skulle sovit där också men planerna blev ändrade då jag och Emma ska till Mt. Rainer imorgon och måste ha en bil för det, och min värdfamilj behöver då skjuts för att jag ska kunna låna bilen. Men vi får väl se om någon annan lösning dyker upp!

Jag har liksom inte insett att nästa vecka blir sista allting här i Seattle, sista menchies, sista playdaten med Elin sista sista sista....

Nu ska jag hämta upp E på hennes pre - school för sista gången! För nu går den på sommarlov.. Japp.. sista gången.

Inga kommentarer: