12 juli 2012

PANNKAKA

Det är så sjukt nu när tiden rinner iväg, jag har saknat alla i omgångar. Men nu är det outhärdligt! Har aldrig gjort såhär ont av saknad, någonsin! Men, som vanligt går det att lägga lite i bakgrunden när man gör andra saker. Så idag åkte vi ut till Bellvue med Garrett och åt svenska pannkakor med honom och Dan. Det var gott och mysigt.

Nu ska jag kolla klart på bamse i trollskogen (japp, röjer igenom alla gamla klassiker, som att nostalgin får mig att längta hem mindre?!)


förresten, precis när jag skulle släcka lampan hade jag en stor svart jävla spindel i mitt rum, men jag tog mod till mig och tog en återförslutbar låda och fångade den, med papper och allt. men så skulle jag öppna dörren, och då lyftes pappret och den rymde. den hoppa dock rakt ner i en stor papperslåda, så jag kunde skjuta ut den utanför mitt rum! åååh vad jag känner mig modig! detta hade aldrig hänt för en vecka sen!

Inga kommentarer: