8 juli 2012

SÖNDAG

Gårdagens kväll blev jättemysig med ett besök på starbucks här uppe på avenyn, åh vad jag saknat det. Förr var vi där nästan varje dag! Sedan gick jag & Emelie hem till henne, åt frukt och popcorn och kollade på sällskapsresan - suntrip.

Imorse vakna vi och Emelie gick till gymmet, när hon var klar där vart det äggsmörgås, yogurt med jordgubbar och melissa horn i högtalarna. Riktigt mysigt. Vi köpte sedan lemonad utanför trader joes av emelies värdbarn och hans kompis och gick och satte oss i Kerry Park. Gissa vem som kom dit? MC DREAMY OCH MC STEAMY.. På samma gång! Våra snyggingar från gymmet alltså. dom spela lite basket så vi spana in dom medans dom spelade.

Vid 6 kom äntligen hela min värdfamilj hem och jag började jobba, nu ligger tjejerna uppe och slumrar in. En toppen bra helg med kombinerat bonfire, strandhäng och allmänt chill.

1 down, 3 to go så att säga!

När jag slutat möter jag upp Nina & Emelie på Menchies. Toppen!

Inga kommentarer: