2 juli 2012

MÅNDAG 7.2.12

Måndag idag. Har haft en bra dag. Fick skypa med Palle & Emma. Min mikrofon levde sitt egna liv, så fick det mesta sitta och lyssna på dom, asgarva här för mig själv och sedan skriva nån kommentar ibland. Men ibland hoppa den igång. Det var härligt att höra Palle Ps röst iallafall. Världens bästa Paulina!

Hämtade E, vi gick sedan till parken. Emelie och Nina hade en playdate och dom var också i parken så vi var ett stort gäng svenska au pairer. Deras värdbarn är ju tyvärr lite äldre men det fanns andra barn i parken åt E.

Åkte och hämta A och hennes kompis på Zoo camp, sedan hade dom en playdate med sin skola i en lekpark så vi spenderade resten av eftermiddagen där. Sprang som en tok och gjorde slut med ALL energi jag hade, haha! Nu blir det snart möte, sedan drar jag till Emma tror jag! :) Ovanligt va?! Folk tror att vi är lesbiska för vi umgås så mycket, haha!

Inga kommentarer: