15 juli 2012

SÖNDAG

Igår blev det häng med Emelie och Nina på Madison Beach, det regnade dock lite. Men vi hade det rätt mys ändå. Sen åkte jag och Emelie hem för att gå på ett hejdå bbq för tyska Caroline. Det blev en jättetrevlig kväll. Kom hem i skaplig tid och fick sova ut ordentligt imorse.

Idag åkte jag, Nina och Emelie ut till outletet. vart assugen på ett par nike skor men väntar nog tills jag kommer hem så jag får riktig hjälp med mina problem jag får när jag springer. Var jättenära på att köpa ett par träningsshorts, men hoppade det också. När vi var klara med det åkte vi till. *drumroll* WAL-MART för första gången. Åh vad taggade vi var. Vi hade dock bråttom så vi hann inte med nånting. Ska tillbaka dit nästa helg och spendera en hel dag. Finns nämligen ett wal-mart bingo, det vill jag göra haha! Wal-mart är ju känt för sina.. speciella människotyper.

Efter detta var det dags för sista au pair mötet! helt sjukt. det var på alki, där allt började i princip. Mitt första au pair möte var där! och nu mitt sista, blev några hejdån så det var ju lite jobbigt.

Nu väntar en lång vecka med mååånga 10 timmars dagar, ja, i princip varje dag förutom onsdag och fredag! på fredag åker barnen och min värdmamma nämligen och campar! :)





Inga kommentarer: