17 juli 2011

THOSE DANCING DAYS

Gårdagens planer var utgång med Isabella och hennes kompisar. Men jag var alldeles för trött för att gå ut och dansa och ha massa musik och människor omkring mig. Istället träffade jag Amanda för en promenad, men det blev aldrig en promenad utan vi hamna på min altan, drack gott och tydligen exlusivt vin jag fick av Jonna i avskedspresent. Jonna kom också och joina (haha) oss och hon hade med sig en till flaska så som de små pensionärer vi är satt vi som vinnjutare och åt punschpraliner och pratade om gamla tider i låg och mellanstadiet.

Riktig mysig kväll vart det och idag har jag äntligen fått sova ut. Idag har jag jätteont i mina armar och det känns inte helt okej, när jag kommer hem från USA och dessa problem fortsätter kanske jag ska kolla upp det. Inte kul att vara 19 och gå och ha ont i kroppen.

Inga kommentarer: