7 juli 2011

"DET VAR JAG SOM ÄGDE LÖGARÄNGEN"

Igår hängde jag med Carro hela dagen. Vi var vuxna och gjorde bankärenden, sen var vi barnsliga och åkte till vallby friluftsmuseum och kollade på grisarna! Vi kom även på att vi skulle åka till pitchers på kvällen och ta nått att dricka så Fanny följde med och hon var även vår chaufför. Myspys var det att sitta där på uteserveringen och prata och dricka san fransisco i värmen. Fick värsta utomlands känslan. Alex och totte kom också förbi och vi bestämde oss att trots allt gå ner till löga för att köpa langos, brända mandlar och remmar. Haha vad gör man inte?!

Vi tog även en sväng förbi på sjökrogen. Det första jag får höra när jag kommer in; "Ursäkta! Är det du som är Britney Spears? Fyfan va lik du är" Jag har hört det av andra människor jag känner men ingen främling har sagt det. Jag har fortfarande inte bestämt om det är en komplimang eller förolämpning,

Efter ett litet tag tröttnade vi och bestämde oss för att åka hem till Carro. På vägen träffa vi någon full man i 40-års åldern med väääärldens sötaste hund. Jag looovar. Barnasinnet kom tillbaka och jag var bara tvungen att sätta mig och gosa lite med den. Haha! Mannen var ganska rolig, han hade tydligen ägt lögarängen och västerås hallen. Vi kände inte igen honom. Han berätta också att hans man hade dött för några år sen. Åh snuffe! Vi lämnade han glad genom att ge hans hund så mycket komplimanger.

Väl hemma hos Carro körde vi vårat årliga nattdopp med kläderna på! Haha sen satt vi och småprata tills vi bad fanny köra hem oss. Jättebra kväll måste jag säga!

Inga kommentarer: