3 juli 2011

home, sweet home

Borta bra, men hemma bäst. Nja, jag vette tusiken. Visst är det jäkligt skönt att sitta i en mjuk soffa istället för en skev brasse stol , kunna laga riktig mat och sova i ett tyst sovrum. Men det känns inte helt okej. Jag tycker inte om den här ensamheten. Jag trivdes med människor omkring mig. Jag saknar redan mina nya vänner från stockholm, vår galna granne från ö-vik, dryga pojkarna på andra sidan tältet, sparven, bajamajjorna..

Det har varit en så himla underbar vecka. Det har varit lagom med fest, i tisdags var det askul. Jag och Olle spåra lite men det gick bra, vi fick fina minnen. Det har varit så fina konserter. Går inte ens att säga vilka som var bäst. Men jag ska försöka göra en topplista.

  1. Håkan Hellström - går inte att säga något annat
  2. Deadmau5 - RÖÖÖÖJ
  3. Maskinen - ännu mer rööööj
  4. Kings of Leon
  5. Daniel Adams-Ray & Oskar Linnros får dela plats.. komiskt. Ja lite
Håkan igår var bara för magiskt.. åååh sitter och lyssnar på daniel, håkan, döda musen och kollar på bilderna och blir helt sentimental. Tack som fan Emelie, Olivia, Liv och Natalie för en underbar och oförglömlig vecka!

Inga kommentarer: