6 juli 2011

HEY SOUL SISTER

Fia sov hos mig inatt. vi skulle vara duktiga och gå upp tidigt. Ställde klockan på halv nio och skulle snooza en halvtimme. tio över tio var vi uppe, mot vår vilja. Tog lite te och åkte sedan mot centralen och hämta upp Jasmine. Vi körde hem Fia sen åt jag och Jasmine lite sallad i vasaparken och gick och satte oss vid vattnet. Vad svårt det är att visa upp sin stad förresten!

Det var iallafall jättetrevligt att träffa Jasmine. Men det kändes så overkligt att sitta där i västerås bredvid henne då vi ju bara pratat på fb och i telefon. Himla go tjej är hon iallafall den där bruden!

Efter jag lämnat av henne på centralen igen åkte jag hem fort som attan för att skypa med min värdfamilj. Efter lite strul kom det igång men det vart en snabb en. Kul att prata med dom iallafall. Min värdpappa sa till äldsta tjejen att jag snart skulle komma, hon ba; vadå?! om två år eller?! goosis. ser framemot att lära känna dom. dom ska lära mig att göra kullerbytta i vattnet sa dom idag! haha kul att en femåring kan men inte jag!

Inga kommentarer: