4 juli 2011

28 DAGAR & FLYGTIDER

En månad, 4 veckor, 28 dagar.. så kort tid är det kvar. 28 dagar. det får jag verkligen inte in i mitt huvud. När jag kom hem från Borlänge hade jag iallafall fått en liten present av min värdfamilj med en jättefin guidebok, jättefina bilder på flickorna och familjen och jelly beans. Gulligt av dom!
På onsdag ska vi skypa.. Fattarrrrr inteeeee..

Fick mina flygtider nu förresten!!!!!
Den 1a augusti 14.10 går mitt plan, vi mellanlandar på island och landar i NY 19.00.. Lokal tid för dom. Den 5e augusti går mitt plan 12.30 från NY, mellanlandar i Chicago och kommer fram till Seattle 17.38 - också lokal tid! Kan inte förståååååååååå!

1 kommentar:

sofia sa...

sv: Ah, tack! jag anade nästan det :) Åååh, vad spännande att få flygtiderna! jag vill också ha mina :)