21 juli 2011

MY SWEETHEARTS.

Kvällen spenderades då i Connie mysiga lilla lägenhet. Hon hade lagat pajer och gjort en fin sallad och dessutom kladdkaka på det.

När jag och Liza kom dit fick jag köra skattjakt. Det jag fann var en kokbok med svenska landskapsrätter och punschrullar och ett fint litet meddelande. Samt allas vår Carl-gunnar. Vem fasiken är då Carl-gunnar?

Carl-gunnar är en gosedjursgris som Camilla fick när vi åkte till Sydafrika. Vi hade alla roligt med honom och han fick följa med överallt. Vi busade med Camilla och gömde honom och skyllde på barnen som bodde på farmen. Haha, känns sjukt att ha minnen med en gris! Men det har vi. Camilla sa då att det var det absolut bästa hon kunde komma och tänka på som jag kommer ha glädje av där borta. Och det kommer jag verkligen ha! Haha!

Fick även en jättefin nyckelring av Liza från turkiet med ett hjärta och det där turkiska ögat ni vet.

Mina fina flickor, sorgligt var det att säga hejdå till er/dom. Tre år som sagt var av konstant träffande. Men minnena med er skattar jag högt. Älskar er<3

Inga kommentarer: