29 juli 2011

MEN...

Vilken fin dag hörrni!

Hade det tungt att gå upp ur sängen i morse. var så otaggad på att jobba. Enda jag såg framemot var att luncha med Elin. Men upp kom jag och det bar iväg till staden.

Införskaffade nya gummistövlar, ska man till "the rainy city" och vara au pair lär det behövas någon gång. Hittade precis såna jag letat efter på första försöket. Röda med vita prickar. Sedan begav jag mig och klippte mig. Hade en jättetrevlig frisör och vi hade ju inte direkt nå problem med vad vi skulle snacka om, haha. Så nu dröjer det iallafall ett tag innan jag behöver ge mig på den proceduren på engelska. Rätt så nice!

Träffade Elin för en supergod lunch och hon följde med mig till magic lines så jag äntligen fick byta min piercing. Har en jättefin kula nu som jag kan ha hela tiden mellan andra smycken :)

Idag var vi även två uskor på teamet som var så himla tungt igår så det gick superbra och när jag väl skulle hem fattade jag inte vart tiden tog vägen så kom iväg en kvart försent. Har två timmar flex nu vilket är dumt ;) Men jag ska försöka gå en timme tidigare imorgon :)

Inga kommentarer: