24 juli 2011

BLÄÄÄ

Har visst dragit på mig en liten förkylning igen. Jag hann ju vara 100% frisk en vecka iallafall :) Första dagen jag verkligen känner mig helt otaggad att jobba. Igår gjorde jag ju också det, men inte på samma sätt. Idag orkar jag verkligen ingenting. Men bara att bita ihop. 5 arbetspass kvar!

Det bidde ingen utgång igår. Jag var så himla seg och drack bara iskallt vatten hela kvällen och vi bestämde oss för att stanna hemma hos mig. Det vart ändå en mysig kväll med massa snack. Grabbarna grus kom förbi också och det var väl antagligen sista gången jag ser dem innan jag åker. Lite sorgligt! Sa även hejdå till Pandan som åker på fredag och Karolina!

Mina Skälby flickor ska jag träffa en liten snabbis nästa söndag. Precis innan jag åker. Om så bara 10 minuter.

8


Inga kommentarer: