9 juli 2011

HEART YOU

Går kvällen vart jättemysig. Himmel och pannkaka vad jag tycker om mina vänner, de nyfunna och såklart de gamla godingarna. Kvällens roligaste var helt klart när vi körde ölspelet och fick regeln att vi skulle sluta varje mening med; i min byxa. vi dog!!

Kvällens dummaste var att gå till hammarby rampen, men vad gör man inte för att visa utomjordingarna power meet? även om det inte var sjukt mycket drag!
Skönaste var imorse när jag lämnat av uddevallarna vid bussen och kunde gå och sova tre timmar till. Himmelriket!

Jobbkvällen har gått så hiiiimla segt, har knappt funnits någonting att göra. Hade god lust att gå och lägga mig på team 3 och sova. Busa lite med sköterskorna och ringa från någon sal. Haha tråkiiiigt! Just nu är jag så trött så jag håller på att svimma och imorgon står kl. på 05.40. Hallelujah och godnatt

Inga kommentarer: