24 maj 2011

when I think about it I don´t see how you can

Sitter och försöker göra klart hemskrivningen som ska vara klar till imorgon. Roligare har man ju varit med om. Fattar typ inte frågorna så flummar som bara den. Det är dock svårt att plugga när tankarna är på annat håll.

Jag vet inte hur man ska kunna lita på människor, när de säger en sak, men sedan gör saker som går helt emot det? Har ett enda ord varit sant? Känner mig så himla dum och det är väl det som är värst egentligen. De andra faktumen kan jag inte göra så mycket åt, det är som det är och jag förstod att den här dagen skulle komma någon gång. Har knappt tänkt på det ens, förens det slog mig rakt i ansiktet.

Mina tankar för sig sedan sakta till andra sidan Atlanten, där förväntningar, förhoppningar och spänning byggs upp. Hur kommer mitt liv se ut där borta? Vad kommer mina dagar bestå av? Jag vill bara åka nu, och bygga ett nytt liv på de få grundstenar jag har. Mig själv, en värdfamilj och en inkomst. Väldigt spännande om jag får säga det själv.

try to make a move, just to stay in the game

Inga kommentarer: