11 maj 2011

it´s getting closer

Har haft en chillig dag idag för eran information. Lite studiebesök och mitt hemska prov jag bävade för var visst bara tre frågor som jag behövde komplettera. Nejmen sörruuuu. Kom även igång ordentligt med utklädnadshowen. Imorgon är vi lediga och vi ska tillbringa dagen hos min classmate Adam och kriga!!

Idag fick jag hem mina visum papper, bara att sätta igång. Här även ringt vårdcentralen. Men de hänvisade mig till ett hälsocenter. Så redan på måndag halv elva ska jag få komma dit. Jävla rånare är dom måste jag säga! 650 kr för att konstatera något jag redan vet, att jag är frisk.

Ska ta mig till banken och ta ut alla pengar jag räknat med att det ska kosta så jag har det på mitt konto.

Ikväll så ska min värdfamilj ringa. Var längesen jag pratade med dom i telefon så är lite nervös faktiskt. Vi ska babbla om semester och resan till Boston. Det känns braooo iallafall :)



FÖRÖVRIGT ÄR DET TVÅ MÅNADER KVAR TILL USA IDAG. POMMES POMMES!

2 kommentarer:

Sanna sa...

Åh, ska ni till Boston? När? :) åker ju dit den 19 agusti, är du där då? :)

Fia Johansson sa...

Hihi jag behövde inte betala ett skit för min hälsoundersökning, det räckte med att min husläkare gjorde den ^^