13 maj 2011

1 augusti

mitt inlägg har försvunnit då det har varit strul med blogspot. men iallafall, för er som missat nyheten så är det med... 95% säkerhet så att jag åker 1 augusti istället för 11 juli. Orkar inte dra historian igen men detta datum passar bättre både för mig och familjen och jag kommer därför inte heller följa med dom till Boston.

Det positivaste med detta är att jag kommer åka samtidigt som jasmine, min soulsister. Vi kommer få uppleva NY tillsammans, och dessutom startar vår sista månad tillsammans nu också. Jag gråter nästan av glädje när jag skriver detta igen. haha! Negativa är att jag inte kommer få träffa en annan tjej som jag börjat prata med som heter Pernilla :(

i helgen är jag mac vakt, vilket känns super!!


1 kommentar:

Sofia sa...

SV: Jaaaa :) tack så jätte mycket!! haha, jaa jag hade en himla tur som hittade min värdfamilj just där. Tack tack :D

Guud vad kul att du och jasmine får samma avresedatum, helt sjukt vad saker ordnar sig bra ibland :) haha!