27 maj 2011

min jack



var då på bio med fia och fanny, vi såg pirates 4. jag hade absolut inga förväntningar. jag ska erkänna att jag inte ens har sett 3an. men jag vet ju att jag är deeply in love with jack sparrow så att säga.. men med denna brist på förväntningar så tyckte jag att filmen var bra, medans mitt sällskap tyckte motsatsen och slumrade till lite.

förövrigt har jag redan blivit utfrågad på min första amerikanska dejt, och jag har inte ens suttit mina fötter på newark.. lite spännande. dock är jag inte så intresserad av killar som skriver; are you an au pair? are we going out? ragga upp mig på affären, i toalett kön eller vilket annat ställe som helst, then we´re talking!

2 kommentarer:

Natalie sa...

Jag fick ett meddelande på Facebook av en amerikansk kille som också skrev så. Knäppt, haha!

Ellinore sa...

Svar;
OJ! Tre månader sen! haha, jag tycker också det inte känns som det vart så länge sen du matchade! Det var inte ens en månad sen jag matchade med min familj och jag tycker redan tiden springer iväg! :O haha..