27 maj 2011

vi har bara festen kvar

Grattis till Elvira som har matchat med en familj i Auckland, Nya Zeeland. Ascoolt! :D

Idag hängde vi upp vårat lakan i skolan och tömde skåpen, jag slängde allt. må låta konstigt. men jag vet att jag aldrig kommer kolla igenom de grejjerna! efter skolan följde jag med några schyssta prickar från b klassen för jag orkade inte sätta mig i den instängda bussen, och tur var väl de för på stan träffa jag Fia, vi bestämde oss för att hänga ikväll och jag, fimpan och gullan ska gå på bio dårå. Vi är för coola för att festa på elba ikväll ;) Men på måndag, och onsdag och andra dagar framöver. då smäller det :D

Vi ska iallafall vara tjejiga också och färga ögonbryn, måla naglar och annat myspys

puss och kram

1 kommentar:

Elvis sa...

Tack, Hanna!! Vad gullig du är! jag gillade verkligen ditt inlägg om din personliga resa fram tills idag! Jag känner igen mig i kärnan i den, även om min väg sett lite annorlunda ut! Jag håller tummarna att vi kommer att få uppleva riktigt häftiga äventyr nu, även om det verkligen är åt två helt skiljda håll!! ;D Kramar!