23 maj 2011

paranormal activity

Ibland här hemma hör man dunsar fast ingen är hemma, en natt för två år sen vaknade jag av att någon strök mig på kinden fast ingen var där, samma natt hörde mamma steg i trappen och tyckte någon stog bakom henne, när hon kolla var ingen där. stefan har sett skuggor i trappen och idag stod mathias tv på utan att någon ens varit i närheten av den.

Jag är sjukligt rädd för sånt här, jag kan inte ens kolla på trailers till skräckfilmer. På modevisningen för några veckor sen kunde jag inte kolla när det var skräcktema trots att jag visste att det var sminkade elever från skolan. Hemma hos fia vågar jag knappt på toa själv. Lite töntigt kan tyckas, men that´s just how it is.

I helgen var jag ju hemma helt själv och i lördags vågade jag inte gå upp, något sa ifrån så jag sov ju nere i mammas säng med alla lampor på nedervåningen tända. nu är jag glad att jag gjorde det, och det är tveksamt att jag kommer våga sova här hemma nå själv mer.

Och okej om vi bodde i en gammal kåk på landet, men vi bor i ett vanligt radhus i västerås. det borde inte spöka här?!

3 kommentarer:

sofia sa...

Svar: Ja, jag märkte det :) haha. Jaha, shit vad tråkigt :( hatar när sånt händer. Folk kan verkligen inte se skillnad på mitt och ditt. Det var just det jag ville undvika, min blev snodd för inte så länge sen och nu har jag fått en ny, så jag bytte till en gammal innan jag åkte! man blir sjukt försiktig när man väl blivit av med den en gång :)

Natalie sa...

Oj, jag skulle aldrig våga sova där själv.. Är alldeles för mörkrädd fast jag bor nästan mitt i stan med massa grannar runt omkring, haha!

Natalie sa...

Svar: Åh tack så mycket :D:D