7 maj 2011

Bloggar jag läser

Au pair världen är en trevlig plats, alla hjälper alla, de flesta är öppna och trevliga och man har alla någonting gemensamt. Jag själv är otroligt glad att vara en del av den! Au pairer gillar också att följa andras matchningsprocesser och äventyr och jag har en liten lista på bloggar som jag gillar och läser extra ofta. Vissa kollar man in på då och då, men här är de jag följer "slaviskt"!

emmahillberg.blogg.se - Blivande au pair i Richmond, VA
flippa.blogg.se - Au pair i Tampa, FL
heymlie.blogg.se - Blivande au pair i Seattle, WA
jennybysell.blogg.se - Blivande au pair i Washington DC, VA
josefineontour.blogg.se/ - Au pair i San Francisco, CA
keepondreamin.blogg.se - Au pair i Peachtree city, GA
lifeintheusa.blogg.se/ - Au pair i Boston, MA
nannydiaries.blogg.se/ - Au pair i San fransico, CA
boldinbrittain.blogspot.com/ - Blivande au pair i Greenwich, London
elliesdiary.blogg.se/ - Blivande au pair i New Orleans, LA
enlitenaupair.blogg.se/ - au pair i Garnet Valley, PA
helloseattle.devote.se/ - au pair i Seattle, WA
matildaknutson.blogspot.com/ - Blivande au pair i Cape Cod, MA
sannaajuunhem.blogg.se/ - blivande au pair i matchningsprocessen
sofiaaupair.bloggplatsen.se/ - blivande au pair i matchningsprocessen
sofieliden.devote.se/ - au pair i Bartnett, IL
www.thestoryofhank.com/ - au pair i Boston, MA
usajasmine.blogg.se/- blivande au pair utanför Boston, MA
wellbeadream.webblogg.se/ - blivande au pair i Annapolis, MD
natalieintheusa.blogg.se/ - blivande au pair i matchingsprocessen
hanneklefstad.blogspot.com/ - blivande au pair i Seattle, WA

flyttar även över länkarna till en lista på sidan av min blogg så ni kan hitta till dom nääär ni vill :)

3 kommentarer:

Emelie sa...

SV: Ja men typ nått i den stilen ;) Nej men det är ett mål, helt klart! Längtar massor till Starbucks, vill också bara spendera massa tid där och njuta av livet haha. Tack det kommer nog behövas lite tvång för att jag ska lära mig :P

Sanna sa...

Åh läser du min blogg så!! :) gud va roligt. Går in här och kollar om du har skrivit något flera gånger om dagen ;) ha de så bra i USA ! :) kram

Emma sa...

Åh vad skoj att du läser min blogg :) Jag läser obviously din också ;)