22 maj 2011

Hanna, undersköterska

Snabba bud! Idag åkte jag till sjukhuset för att träffa sektionsledaren på hjärtavdelningen. Det blev en riktig anställningsintervju och efteråt sa hon att hon fick en jättebra känsla och det var inte ens något att fundera över. hehe, stolt tjej (A)

Så v.24 & v.25 ska jag gå upplärning, v. 26 är det p&l, då är jag ledig, sen jobbar jag v.27-30. Awwwwsooome. Kommer bli pengar som jag kan resa för i USA sen och jag kommer kunna använda skattepengarna nu när jag inte jobbat speciellt mycket på senaste tiden. Det löser sig det här också.

Känns så himla bra att få in en fot och att få erfarenhet inom sjukvården också eftersom det är där jag vill vara! :D

2 kommentarer:

Elvis sa...

Grattis till jobbet, vad kul!! :) Kram ;)

Alice sa...

Sv: Tack för din fina kommentar :)!
Och GRATTIS till jobbet! Häftigt med hjärtavdelning :O Jag känner också att man måste jobba ihop lite pengar innan man ska iväg ;)
Är avundsjuk på att du hittat familj, hur många matchningar hade du innan du hittade "the one?"