18 maj 2011

mycket att se framemot

jag tror jag spricker av förväntan och exaltering? finns det ens ett ord för det? Jag tjatar och tjatar men åååh det händer så mycket nu. På fredag är det klassfest, nästa fredag sätts betygen. 1 juni är det klädshow, någonstans där i närheten ska en classmate fixa före studenten fest och alla op-are ska troligen tälta. det blir maskeradfest förhoppningsvis och mösspåtagning, studentlunch och såklart. STUDENTEN! Där emellan kommer vi nog hitta andra anledningar för att fira och festa.

om 40 dagar är det Peace & Love med så himla mycket grymma artister! Mitt datum för USA har med 99% chans nu flyttats till 1 augusti, jag ska bara ringa och prata med svenska kontoret men enligt kontoret i USA är det taken care of.. Helgen efter jag kommit ska jag få följa med och campa, sen ska vi åka på segelsemester, kanske över till kanada! aaaaaaaahhhhhhh...

1 kommentar:

Emelie sa...

GALET!! :D Däremellan kommer vår tripp till Parken Zoo in också, woop woop ;) Härligt med camping och segelsemester när du anlänt, något att se fram emot ännu mer :D