5 juni 2012

VARDAGSMYS

Igår kväll åkte jag hem till Emma för lite vardagsmys. Då både började sent idag passade det bra med en sleepover. Vi kolla på stockholm boogie, den är ju så jävla bra, sedan låg vi och prata lite innan vi båda somnade gott. Vaknade vid 9 vilket också var helt perfekt, lyssna lite på musik innan vi gick ner och åt frukost. Sedan, mina vänner, låg vi och kolla igenom alla bilder som emma har från vårat år i USA.

Vissa saker känns så långt bort, medans andra känns som igår. Det sjuka är att det som hände mer nyligen känns längre bort än t.ex. jul, eller halloween. Men huvudsaken är att vi har haft ett fint år, trots upp och ner gångar. Har bara 1 månad och 3 veckor kvar nu. 8 veckor sammanlagt. sinnessjukt!

Nu börjar jag jobba när som helst, får väl se när dom kommer hem, mitt lilla värdbarn och min värdpappa. Vädret suger förövrigt så blir nog lek inomhus. Pärla pärlplatta är min nya favoritsyssla! Jag fastnar i det och barnen kan hålla på hur länge som helst också! gilla!

Har även uppstått ett problem, jag har tydligen överskridit antalet bilder man kan ha på denna blogg så antingen måste jag köpa mer utrymme, eller ta bort gamla bilder. vilket gör att de försvinner i gamla inlägg... hm.. det suuuuger

Inga kommentarer: