10 juni 2012

SÖNDAG

Vakna imorse och ville dö. Var så trött. somnade inte förens typ halv tre igår och klockan ringde halv nio. Gick upp och fråga när vi skulle åka iallafall och började göra mig iordning.

Skolavslutningen på svenska skolan var väldigt nostalgisk och jag grät som bara den när dom sjöng idas sommarvisa och den blomstertid. bjöds även på jordgubbstårta och kaffe. och jag fick se massa gamla barndomsfavoriter i deras svenska bibliotek. oh herre, hur nostalgiskt kan det bli på en skala?

När jag kom hem skypa jag med pappa, det var längesen så det var riktigt kul. Saknar honom som bara den. Jag saknar självklart mamma också, men mamma har jag ju träffat under mitt år. Pappa har jag inte träffat på 10 månader och 2 veckor! det är en lång tid!!

Fick även de sista födelsedagspengarna så nu har jag bokat flyg till san francisco, samt till Miami från new york. Jag ska skippa LA för jag känner att det blir stressigt och onödiga pengar. då har jag ju dessutom en extra anledning att komma tillbaka till USA! Har även cancellat mina hostell i newport och LA.

Nu ska jag börja gå igenom min garderob och mina grejer. även skriva packningslista inför bussresan och resemånaden. kommer bli svårt att leva i en liten shuttlebag i tre veckor med kläder som ska passa både hiking, och solsemester. men det ska nog gå bra det också! 8 veckor kvar!


Inga kommentarer: