27 juni 2012

ONSDAG VAR DET IDAG JA..

Drömde en jätteäcklig dröm idag. Allt blev bara fel och jag kom liksom ingen vart, jag skulle åka och hämta E men ALLT krångla. Vaknade med ångest och panik, men som tur var var det inte ens i närheten av verkligheten, Det var en sån där dröm där jag tänkte; hoppas detta bara är en dröm, och så var det inte det. Jätteäcklig känsla!

Har haft en bra, solig dag i Seattle. Skypa lite med mamma i morse, tog E till Kerry Park, sedan var det dags att vara hemma när A kom hem från sitt camp, efter ett litet tag gick vi ut på baksidan och sedan åt vi middag ute.

Inga planer för kvällen, har bestämt mig för att leva så absolut fattigt jag kan dessa fem kommande veckor, jag behöver så att säga alla pengar jag kan få!! Frågan är, vill jag verkligen leva tråkigt och fattigt mina sista veckor i seattle? Nja... men i slutändan är det värt det. Jag vill hellre leva på resemånaden.. jag får tänka så!

Dock kommer två killar från Australien till Seattle nästa vecka, då ska vi åka upp i Space needle. Har bott här 11 månader, och fortfarande inte varit där! Så det är väl minsann på tiden! :)

Inga kommentarer: