3 juni 2012

SORRY FOR PARTYROCKING

LMFAO konserten igår var grym. Grymma förband, enda besvikelsen var att inte sidney samson körde riverside... hallå motherfucker, det är typ den enda låt du själv gjort som du är känd för... men men, vi klarade bra att dansa, trots att jag inte fick höra riverside.

Innan allt börja åt vi tjejor thaimat på en resturng på lower queen anne, efter konserten åkte vi hem till mig och hämta lite grejer och tog bussen ner till down town och tog en taxi hem till mt. baker. haha hem till... jag och emma låg i 20 minuter och gjorde en lista på all god svensk mat vi saknar. den blev lång!

vaknade imorse så slöa vi lite och skypade med palle P, vår älskling. det var kul att höra hennes röst igen, längtar tills jag får komma hem och krama lite på henne haha! vår palle, inget är detsamma utan dig!
sen åt vi frukost, emma skypade med sin killkompis sedan kolla vi på lägenheter och skypa med filip. mycket skype idag. tillslut insåg vi att vi måste göra något av denna dag också trots att vi båda var rätt opepp.

vi åkte ner på stan och träffa stig och gick ner till belltown för att hittat nått mysigt fik i sverige anda då både jag och emma har varit på konstigt humör idag. vi hittade inget, så åt och åt italienskt på il fornaio istället.

Börjar jobba fem, men blir troligen halv sex sa min värdmamma. helt ok då kan jag sitta och få lite stund för mig själv.

Inga kommentarer: