17 juni 2012

SUNDAY FUNDAY

Jag och Emma somnade igår efter typ en kvart av the notebook så vi stängde av. jag vakna svintidigt för det var så varmt plus att nån jävla fågel bestämde sig för att ha konsert utanför emmas fönster, så efter 30 minuter av det så började hennes värdbarn vakna upp.. grattis. kunde dock somna om lite och vaknade igen vid 8. då låg vi och chilla innan vi åt frukost och sedan kollade på the notebook igen. 

dagen gick sedan lugnt, vi fixade oss och vid tre gick vi till tåget och åkte in och träffa emelie. emma shoppa massa och vi var bra moraliskt stöd. mötte upp mickis och elin och gick ner mot hamnen.

Vi hade ju LCC möte idag, "disco cruise". det var verkligen superkul. hade inga förväntningar och just därför blev det så kul. tog massa fula, och en del fina bilder (hade tyvärr glömt kameran hemma igår) och dansade lite och åt MASSOR! är så jäkla mätt.

Har haft en underbar lång ledig helg. Kan inte fatta att jag varit ledig i 5 dagar typ, otroligt skönt! Men imorgon är det back to business igen och jag känner mig nog rätt redo! 

GODNATT! 

Inga kommentarer: