10 juni 2012

HELG

Gårdagen bjöd på sleepover hos Emelie, det är ju snarare en regel än undantag att starta off helgen med en sleepover. så varför bryta ett vinnande koncept?! Vi hyrde film och köpte massa gott på safeway innan vi slog oss ner i Emelies källare och kollade på we bought a zoo, såg ju den på bio när mamma, lillebror och mormor var här och den var precis lika bra denna gång. dock somnade jag efter halva och sov i typ en timme. då vakna jag och var sur att jag somnat så jag gick och la mig i sängen och somnade som en stock.

Vi alla vaknade runt 9 tiden, åt en god frukost osv. Sen fick jag skypa med mamma, och alla underbara människor ute på strömskär där hon befann sig. fick gå runt hela halva ön och säga hej till alla och gå på rundtur i både båten och godispåsen. det var mysigt. vi slöade oss hela dagen tills vi åkte till stan. jag har som vanligt inga pengar så kunde inte shoppa så jag och mickis satt på starbucks och mös i tre timmar innan vi mötte upp de andra + emma och åt på pf changs och gick på bio.

vi såg dark shadows med johnny depp, en film av tim burton. jag tyckte den var asbra medans dom andra sov och tyckte den var tråkig, haha. hatar när man är den enda som gillar en film..

nu är klockan alldeles för sent och imorgon är det sommaravslutning på svenska skolan så dit ska jag. har varit sjukt trött senaste dagarna och tror att jag har en smygförkylning. ååh orkar inte bli sjuk om så vore fallet. men men nu ska jag sussa!

Inga kommentarer: