4 juni 2012

JAG GER DIG MIN MORGON

Sitter med min kaffekopp och har precis ätit en halv bagel. nejmen hör och häpna, hanna äter frukost innan klockan 7. Men å andra sidan gick jag upp innan sex så jag har fått vara vaken och igång i 50 minuter. då gick det okej!

Det är rätt underskattat att gå upp tidigt, jag tycker det är rätt mysigt att sitta här när det är helt tyst och dricka mitt kaffe. Har gjort klart tjejernas lunch och alla morgonuppgifter jag har så bestämde mig att det nog är okej att ta upp datorn. Min värdmamma är ute och springer, duktig som hon är!

Vet att jag skrev om detta för ett tag sen, men när jag kommer hem ska jag verkligen jobba för att bli en morgonmänniska. Morgonar är mysiga!

mår förövrigt bättre idag så antar att jag bara vakna på fel sida igår. skönt det!

Inga kommentarer: