14 mars 2011

would you like to match?

Skypade med familjen igår kväll. Först med pappan sen med mamman och vi pratade på litegrann, dom är bra på att ställa bra frågor måste jag säga. Men dom är så otroligt trevliga! Mamman sa att dom var "very happy" med min ansökan, det mina referenser sagt och vad min mamma berättat, men de ville inte be mig göra ett beslut över skype utan de skulle mejla inom några dagar.

40 minuter senare kollade jag mejlen och vad får jag se, ett mejl med rubriken; would you like to match? Synd att klockan var 12 för jag ville bara skrika och skratta men jag smög ner till mamma som var vaken och krama om henne och skyndade mig snabbt in på facebook och delade med mig av nyheten!

Jag försöker smälta att om typ 4 månader så bor jag i USA.. Förhoppningsvis åker jag 11 juli.
Ringde CC idag och nu är det mycket att göra, men jag behöver dock inte börja med allt än.

Ja, jag är lyckligtjej_92 iallafall! :D

6 kommentarer:

Natalie sa...

STORT GRATTIS :D Va roligt!

Sofia sa...

Shit vad roligt! :D grattis :)

Amanda sa...

Gud vad roligt! Grattis :D

Ellinore sa...

ÅÅH va roligt!! :D GRATTIS!!! :D Va härligt! :D

Emelie sa...

GRATTIS!! :D Gud vad roligt! Verkligen stort grattis!

Linn sa...

GRATTIIIS :D