9 mars 2011

Idag gör vi ett försök med att ha en normal dag. en så länge funkar det. ett litet blåmärke på armbågen och ett sår i huvudet är vad jag fick från igår. Samt att jag har jäkligt ont i örat, får prata med min handledare om det här med blodtryck. Klant är jag!

Imorse när jag vaknade och kollade mejlen hade jag fått mejl från mamman i Seattle! Plötsligt blev jag klarvaken och läste. Dom tyckte om min ansökan, och bifogade sitt personliga brev. Det låter verkligen toppen. Bortsätt från att jag ska prata Svenska med flickorna.. Men frågan är ju om det behöver vara något negativt. Ska fundera över saken. Dom skulle höra av sig imorgon! Men jag har inga frågor?! Dom har skrivit så bra i det personliga brevet. Men jag får ta ut lite frågor när jag kommer hem från praktiken idag.

Nu ska jag snart kila och jobba arslet av mig för att kompensera att gårdagen försvann!

Inga kommentarer: