11 mars 2011

okeej?

Fick ett konstigt meddelande på facebook idag från en värdpappa i Long Beach, CA. Han skrev att han hade sett min profil på au pair kontakt och var jätteintresserad av att ha mig som au pair. Au pair kontakt... vad är det liksom?! Jag skrev att jag för tillfället pratade med en annan familj och att vi troligtvis skulle bestämma nästa vecka och att om han nu var villig och vänta på tills jag visste så kunde jag höra av mig då och få veta mer om familjen.

Det är ju alltid kul att bli erbjuden jobb, men jag tänker inte vara så naiv så att jag struntar i superfamiljen i Seattle för någon okänd snubbe i Cali. Icke sa nicke! Men som sagt var, säger Seattle nej så kan jag väl tänka mig att få mer information om familjen.

Nu ska jag ut på en mysig vårpromenad med Emelie!

1 kommentar:

Emelie sa...

SV: Tack så mycket! Ja det är en helt obeskrivlig känsla, svårt att sätta fingret på liksom. Det känns så bra! :D Ska förhoppningsvis prata med dem på tisdag morgon (måndag kväll för dem), så hoppas det känns lika bra då. Åh har du? Har inte varit så aktiv med att läsa bloggar senaste dagarna så har inte hängt med riktigt.. Men vad roligt du! :D Hur är den familjen då, hur många barn? :)