8 mars 2011

goodmorning sunshine

Jag har haft en dramatisk morgon! Vaknade halv sex, kände mig ganska okej pigg och tog mig mot badrummet och satte på duschen. Innan jag visste ordet av låg jag på golvet, ute i badrummet. Fattar inte hur jag kom ur duschen? Iallafall var det blod på golvet och ärligt talat vart jag livrädd. Vi har precis snackat om skallskador i skolan. Mamma vaknade när jag kom ner och stefan frågade om jag ville ha vatten.

Så vi gick upp och hon tvätta av mitt huvud, det läskigaste var när jag ringde sjukvårdsupplysningen, då domnade ena handen och min mun, men det försvann ganska snabbt. Jag har troligen ingen hjärnskakning iallafall för jag mår inte illa. Har bara jäklarns ont i huvudet och massa blod i håret. Borde gå och duscha kanske.. haha!

Jobbigt att missa andra dagen redan, men det är sånt som händer. Får lära mig genom att kolla på sjukhuset istället ;)


på au pair fronten intet nytt

2 kommentarer:

Natalie sa...

Oj, va obehagligt. Hoppas det inte händer igen. Krya på dig!

Livet runt 40 sa...

Usch vad otäckt.. hoppas du mår bra nu iaf.. kram