1 mars 2011

Match nr.4
























Jag har ju gått som på nålar och tänkt, när sjutton ska nästa match dyka upp. Har aldrig varit en dag utan match. Bortskämd! Haha. Men så satt jag på donken med Emelie och kollade min mejl. Såg att ett mejl laddades och såg det berömda; You have a match! Jag skrek till och Emelie hoppade högt! Haha

Det är en familj i Seattle med två barn, det ena barnet, en pojke, kommer vara 6 år, och det andra, en flicka, 2 år och 8 månader när jag kommer. Det var en öppen ansökan och de hade inte skrivit jättemycket men jag såg bilder på barnen, ursöta! De bor mitt i Seattle, eller typ 5 minuter från down town. Det negativa är att jag inte kommer ha tillgång till bil. Men om man bor mitt i stan känns inte det som ett problem. Jag vill verkligen prata med familjen, och denna gång har jag även e-mail addressen. Ska ringa CC imorgon och fråga om dom tycker att jag ska skicka ett mejl! :)

Glad tjej!!!!

1 kommentar:

Jasmine sa...

Oh, vad roligt!!!! :) Håller tummar & tår! Tycker du ska mejla dom om ansökan var öppen!! :)