11 juni 2011

WHO DAT GIRL

Skypesamtalet gick jättebra. Föräldrarna var ju med så de kunde föra samtalet framåt. Flickorna var såklart lite blyga och de såg lite förvirrade ut. Vad är jag för prick liksom?! Men de var riktiga charmtroll, ååh vad jag längtar efter att få träffa dom. Är så nöjd över min värdfamilj, jag har verkligen fått intrycket av att de är jordnära underbara människor.

Som ni säkert vet är min familj halvsvensk, och jag ska prata svenska med barnen. Men eftersom mamman var med vart det även lite engelska. Det var kul men lite confusing. Men det kommer fixa min kvicktänkhet tror jag. Ser det som en fördel att snabbt kunna växla från svenska till engelska. Det som känns så himla bra är att vi kommer prata engelska när vi är tillsammans för det mesta!

Jag är piggare nu än i morse, mathias har lite vänner här så jag sitter och chillar med dom och dricker lite rosé i min onepiece. glamoröst som bara den!