6 juni 2011

REDO FÖR AMBASSADEN

Nu är jag redo för ambassaden, jag har två resekompisar, vi ska mötas upp på centralen. Jag har fått min tågbiljett, jag har skrivit ut confirmation page, jag har skrivit på DS-2019 och jag har med mitt SEVIS, jag har packat ner mitt pass + ett extra framkallat foto, jag har ett kvitto och mitt person bevis. Känns så himla skönt. Hela grejjen med visumet var inte så farligt som jag trodde.

Jag hade sett framför mig ett berg av papper som aldrig tog slut, massa krångel och skit, men det har gått lätt som en plätt!

Nu ska jag gå och sova, det blir upp tidigt imorgon. 04.50 skrev jag på facebook, får nog bli tidigare än så. Så godnatt med er!

1 kommentar:

Ellinore sa...

Svar;
Ja, jag vet inte? Frågade pappa också och han va lite tveksam.. :S Men i vilket fall som måste jag fixa ett nytt bankomatkort eftersom mitt går ut i juni 2012 :O Smidigt att vara utan haha.. Så ska höra med dem på torsdag :)