25 juni 2011

EN MIDSOMMARNATTSDRÖM






Igår var det som nog ingen missat midsommar. Jag och Fanny hade tidigare i veckan bestämt oss för att hitta på nått och göra det till en med midsommar då båda var övergivna av våra föräldrar. Haha, hemskt det låter! Men sagt och gjort, vi gick in för att göra det till en bra midsommar, och det bidde det.

Vi började med att göra våra egna kransar, sedan åkte vi hem till fannys mamma för sillunch och vi skjutsade henne till . sen åkte vi och handla, fixade oss och hämta aram. sedan spenderade vi någon timme på vallby friluftsmuseum där det var stort midsommarfirande. alla kulturer var samlade,vadå att vi inte får behålla de svenska traditionerna. bull-shit.. iallafall så förstördes det svenska traditionella med ett besök på donken för arams begäran.

kvällen spenderades vid håkantorpsskolan, där det hände både det ena och det andra. vi flyttade snabbt in i skogen och lekte grottmänniskor, gjorde upp eld och åt kyckling mer med händerna än med gafflarna. sedan drog vi hem till totte. fest hos totte, totte totte. och sedan drog jag hem till mig där mathias hade sina vänner på fest så jag hängde lite här. Fanny kom också och beslöt sig till sist att sova här.

hon var även snäll och skjutsade mig till jobbet idag, min fina vän!
jag hade iallafall en av de bästa midsomrarna hittils, så tack till alla, och främst fanny för det!

Inga kommentarer: