3 juni 2011

baby love, my baby love




det här är något jag vet att jag kommer sakna när jag är i USA. att få komma hem till en viftande svans, en spinnande katt och en blöt liten nos. när jag var i england för tre år sen (gud hjälpe mig vad längesen) saknade jag inte mamma, pappa eller vännerna speciellt mycket, klart jag gjorde det, men inte i närheten av så mycket som jag saknade zeke och co. så det kommer bli tufft, man tar sina husdjur förgivet!

ska framkalla den där bilden på mig och min älskade bowie tror jag, bowie är min pojkvän. han är min drömprins.. det har jag sagt sen dag 1. han är världens finaste pojke, alltid glad och gullig, han kommer och lägger huvudet i knät när jag varit borta för länge och han blir alltid lika tokig när jag kommer. jag älskar han över allt annat. vår älskade zeke också förståss, vår gammelgubbe som börjar bli grå på nosen. och ypsilon, min fina kattpojke som förr i tiden brukade roa sig med att bajsa i min säng... sen kastrerade vi honom och han vart en gosig liten pelle.. ååh ja, jag skulle ju kunna skriva om alla hundar och katter. men dessa tre, de står mig absolut närmast hjärtat. även om jag kommer sakna cookie, ben, soda, dixie och mulle också!

orka att jag har tillägnat ett helt inlägg åt mina små fyrbenta varelser, men ni som själva har husdjur förstår säkert vad jag menar och hur jag känner!


Inga kommentarer: